Program pro rucni nastaveni otacek vetraku

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Duben 7 12:43:03 CEST 2005

On Thu, 7 Apr 2005, Petr Vojnar wrote:

> DD,
>
> neznate nejaky soft (nejlepe pro X), kterym by sly rucne nastavovat otacky
> vetraku? Zkousel jsem hledat pres Google, ale poslalo me to jen na zname
> lm_sensors a fancontrol, coz je ovsem automaticka regulace na zaklade
> teploty a ja chci rucni. ;-) Vim, ze by to asi nak slo primo nastavovanim
> hodnot v /sys/bus/i2c/..., ale to by urcite vyzadovalo nake badani, takze
> pokud vite o necem pritulnejsim, budu rad.

No, badani je proste. Do patricneho souboru muzete davat hodnoty 0 - 255,
pricemz ta prvni mez je zastaveni, ta druha je maximalni otacky. Nicmene
na me Abit BP6 s nejakymi noname vetracky je mohu bud roztocit (255) nebo
zastavit (0-254). Zase na jine desce (neco od Ignumu v jejich server
hostingovem centru) je skutecne mohu regulovat (teda kdyz tam dam napr.
hodnotu 120, tak ve vypisu sensors vidim nizsi otacky; jestli se snizily
skutecne, to opravdu nevim :-)

Ty soubory maji v 2.4 kernelu nazev pwmX, kde X je cislo od 1 do aleluja,
a neplati vzdy, ze pwm1 odpovida fan1. Na 2.6 se to melo v nazvu tez pwm,
ale uz si nevzpominam.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...