openvpn a problem s routovanim (delsi) - VYRESENO

Lukas Kocourek lkocourek na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 20:35:28 CEST 2005

Jan Houstek wrote:
[cut]
> Pridejde si sem jeste route na sit toho klienta, misto ipp.txt pouzijte
> client-config-dir a v nem ke k prislusnemu certifikatu pridejte iroute,
> aby to openvpn umel routovat ke spravnemu klientovi (nestaci, ze kernel
> vi, ze ma pakety smerovat na openvpn, jeste musite openvpn rict, jakemu
> je posilat klientovi).

tak to me vubec nedoslo ze openvpn vlastn taky potrebuje vedet kam to
routovat

> Nebo se vykaslete na server/klient a udelejte to postaru point-to-point
> ve stylu openvpn 1.6.

radeji jsem zustal u server/klient.. vyhledove budu potrebovat jeste
pripojovat road warriory a mit pro kazdeho vlastni tun device se mi zda
zbytecne komplikovane, navic budu potrebovat aby videli do obou "pobocek".

V kazdem pripade moc diky za nakopnuti do spravne pulky zadku ;-)

--
Lukas Kocourek