postfix s mysql .. 2.

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Duben 8 00:33:30 CEST 2005

Damir Špoljarič wrote:
> Zdravim,
> Psal sem to uz jednou, ale zde uvadim presnejsi informace o problemu :(
> zatim jsem s tim vubec nepohnul a ani sem nenasel zadne informace :(
> V syslogu:
> Apr  7 23:40:12 balrog postfix/trivial-rewrite[26948]: warning: connect
> to mysql server 127.0.0.1: Access denied for user: 'postfix na localhost'
> (Using password: YES)
>
> Pritom:
> "mysql -h 127.0.0.1 -p -u postfix" funguje ok!
>

> Heslo je urcite nastaveno spravne. Cast v cf souborech tykajicich se
No heslo jo, ale ne uzivatel :-)
Pripojte se rucne na databazi "mysql" jako root a podivejte se do tabulky
"user". Pokud to mate spravne, tak tam musi byt uzivatel "postfix" a host
"localhost".
Pokud tam mate napriklad uzivatele "postfix" a hosta "127.0.0.1", tak se to
pripojit nemuze :-)
Doporucuji se podivat do manualu MySQL na oddil o pristupovych pravech.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz