Samba 3.0, lokální WINS a trusty

Vladimír Bušek busek na dssk.cz
Pátek Duben 8 10:40:44 CEST 2005

On Tue, 5 Apr 2005, Petr Balas wrote:

> wins support= no
> wins proxy = yes
> wins server = server hlavni domeny
>
> a zda se to fungovat.

Takhle to mám nastaveno, ale asi to není ono (viz nmbd.log):
[2005/04/08 10:18:32, 0]
process_name_refresh_request: unicast name registration request received
for name WINSTANICE<00> from IP 10.1.1.193 on subnet UNICAST_SUBNET.
[2005/04/08 10:18:32, 0]
nmbd/nmbd_incomingrequests.c:process_name_refresh_request(173)
   Error - should be sent to WINS server

Chapu to tak, že já jsem sice jejich WINS server (to je nastaveno v DHCP),
oni se u me chtějí registrovat, ale nejde to? Je to chyba, bude to necemu
vadit (resolvovani, browsovani), nebo to tak ma byt?

Skutecne nechci, aby oni lezli na ty jine WINSy - ty jsou tam opravdu
nutne jen kvuli trustum. To ty informace pro trusty (kdo je DC pro danou
domenu) nelze zavest jinak, nez jak je naznaceno?

Nejde to nejak jako se to dela ve Windows, kde do WINSu dam staticke
mapovani DC pro domenu a nemusim mit na stanicich a ani serveru potuchu o
WINS serveru z trustovane domeny.

Diky za pripadnou radu :-)

V.B.