Sirokouhly displej a externi VGA

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Duben 8 12:15:01 CEST 2005

Michael Mraka wrote:
: Michael Mraka wrote:
: % Ted mam RHEL4 a tam je xorg nejake divne :( - pokud mam pripojeny ext.
: % displej ignoruje interni dokud nepridam 'Option  "MonitorLayout" "LVDS,TMDS"'
: % (Section "Device", Identifier  "Videocard0"); jenomze pak trva na obou
: % displejich i kdyz externi nemam :(. Navic pokud mam dualhead, pak prepnuti
:
: Jenom poznamka: mozna je to zpusobeno tim, ze interni LCD neumi (?!?) DDC,
: resp. xorg ani ddcprobe mi ho pres ddc nedetekuje (za zadnych okolnosti).
: Takze na tvem notebooku by to mohlo fungovat...

	Nebylo v radeon(4x) neco o vypinani/zapinani DDC pro displej?

: Muzu poslat xorg.conf.
:
	Posli, prosim (klidne mimo konferenci.). Diky,

-Y.