bind

Milan Ježek jezek na bierhanzl.cz
Pátek Duben 8 16:38:55 CEST 2005

Vladimir Naprstek napsal(a):

>v tom pripade ping jmeno udela to, ze prida domenu z search a to hleda,
>tj jmeno.bg - je to to spravne jmeno? nema to byt treba jmeno.bg.cz? V
>tom pripade musite do search dat bg.cz.
>
>A zkuste ping (nebo lepe host, nslookup, dig) a zadat plne jmeno
>pocitace (tj. vcetne domeny - jmeno.bg.cz) tim otestujete jen dns...

Asi mám ještě něco blbě v conf bindu, protože "host milan" se kontroluje
na "ns.mol.cz" a tam nic samozřejně nenajde.

;
; BIND data file for local loopback interface
;
$TTL    604800
;$TTL    3D
@    IN    SOA    breznice.bierhanzl.cz. root.localhost. (
            200504064    ; Serial
            86400        ; Refresh
            21600        ; Retry
            3600000        ; Expire
            3600 )        ; Negative Cache TTL (minimum TTL)

        NS    brsrv02.breznice.bierhanzl.cz.
;
;@    IN    NS    localhost.
;@    IN    A    127.0.0.1

; hlavni stroje

brsrv02            IN    A    192.168.1.155
milan            IN    A    192.168.1.53

MJ