WMF prohlizec pro Linux

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pátek Duben 8 08:24:45 CEST 2005

Zdravim.

Mozna spatne hledam, ale nevite nekdo o nejakem WMF (Windows Meta File -
vektorovy graficky format) prohlizeci pro Linux? (Pripadne programu,
ktery by mi to prevedl do jineho - klidne rastroveho - formatu?)
Prekvapilo me, ze Gimp, gThumb, GQView, XnView, KuickShow ani EOG si s
tim nevedeli rady.

Ted jsem sice nasel jednorazovou utilitku WmfView psanou v Jave, ale mam
pocit, ze je ten obrazek trochu jiny, nez bych cekal, tak bych rad
vedel, jestli je tak skutecne ulozeny, nebo je chyba ve WmfView.
Nebo nevite o pluginu nejlepe pro Gimp a/nebo gThumb?

Diky, Zdenek Zikan