Monitoring přenosu dat na sí»ovém rozhraní

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Pátek Duben 8 17:29:13 CEST 2005

> Potřeboval bych poradit jak monitorovat aktuální rychlost přenosu dat
> na sí»ovém rohraní. Zejména by mě zajímalo jak se to dá udělat v
> shellu pomocí standardních příkazů aby se nemuselo nic daląího
> instalovat a tudíľ aby to fungovalo na "kaľdém" počítači.

1) iptraf
- ten vam ukaze rychlost i mnozstvi prenesenych dat vuci jednotlivym hostum

2) muzete si udelat skript, ktery bude cist /proc/net/dev (treba) a
pocitat tychlost prenosu tam odtud, ale to me neprijde jako dobry napad
(nic lepsiho me honem nenapadlo)

--ogee

Daląí informace o konferenci Linux