MDK 10.1 a Palm Tungsten T5

Petr Michalík michalik na vol.cz
Sobota Duben 9 11:44:15 CEST 2005

Omlouvám se za pozdní reakci,

byl jsem chvíli mimo, ale díky za radu, už to chodí.

Pro všechny, kteří by snad měli podobný problém.

1. modul visor přidělí Palmu T5 DVĚ po sobě jdoucí volná zařízení
/dev/ttyUSBxx a jen s tím vyšším se dá udělat SYNC. V mém případě na
ttyUSB0 už byl CDMA modem, takže Palm dostal ttyUSB1 a 2. Link
/dev/pilot se vytvořil automaticky, ale natvrdo na ttyUSB1, takže to
nechodilo.

2. Je asi nějaká chyba v češtině pro T5 (PiLoc), takže se to kousalo a
bylo nepoužitelné. Pomohlo vypnout "translate interface" na Palmu a už
to funguje.

Ještě jednou díky.

Petr Michalík