Fedora core 3 CDMA eurotel

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Duben 10 16:59:42 CEST 2005

On Sun, 10 Apr 2005, Jan Mastalir wrote:

> Mám problém s qualcom modemem pod fedorou core 3. Ve FC2 vše běželo tak
> jak má ...s FC3 to někdy funguje a nekdy ne bohužel jsem nenašel
> souvislost proc to nefunguje. Modul cdc_acm je naloadovan /dev/ttyACM0
> existuje vzdy po pripojeni modemu. Bohužel ale modem neodpovídá a to při
> jakemkoli pokusu u komunikaci. Existuje někdo kdo na FC3 provozuje
> eurotelí CDMA? Rád bych jen věděl jestli jsem sám komu to nefunguje.

Pomerne hojne debaty o CDMA & linuxu se vedly na abclinuxu.cz. Muzete se
podivat na seznam debat zde: http://www.abclinuxu.cz/Search?query=CDMA -
bude Vas pravdepodobne nejvice zajimat
http://www.abclinuxu.cz/forum/show/69494 ale velmi pravdepodobne i
ostatni.

Obecne: CDMA modemy jsou smejd, nachylny i na male zmeny v tom, jak se k
nim ovladac chova. Mne to funguje (i pod FC3 distribucnim kernelem) dobre,
ale to je proste jen nahoda.

--
JiKos.