SIGSEGV na Fedora 2

Mr. Beeba mr.beeba na volny.cz
Pondělí Duben 11 09:10:51 CEST 2005

> Nezabiji Vam to z nejakeho podezreleho duvodu selinux? Zkuste ho vypnout a
> nabootovat s jadrem bez selinuxu, jestli se to prestane dit. Zrovna u javy
> bych se tomu moc nedivil, ta dela se spoustenim kodu na zasobniku obcas
> pomerne psi kusy.

kdepak, SELinux je uplne vypnutej - vykopnul jsem ho z jadra hned jak jsem
zahlidnul zkratku NSA ;) (jako priznivce serialu Hvezdna brana nemam NDA v
lasce)

> Mate aktualni jadro z updates, pouzivate-li distribucni?

dneska si stahnu nejnovejsi update pro FC2
nicmene - jak je to se zavislosti jadra na zbytku distribuce?
melo by smysl se snazit bez celkoveho upgradu na FC3
zkouset jadra z FC3? Nebo jsou jadro a distribuce jak siamska dvojcata?