Příjem mailů z konference

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Pondělí Duben 11 09:48:39 CEST 2005

> Co to bylo ? Proč má přicházející mail adresu odesilatele
> <linux-return-probe-1112368593.jckmgdphlimmnpeaacom-miroslav.benes=zdas.cz na linux.cz>
> ??

Doplním svůj dotaz - podle RFC2821, sekce 4.5.3.1 "Size limits and
minimums" platí, že :

   local-part
      The maximum total length of a user name or other local-part is 64
      characters.

Protože ale zmíněná adresa má "local-part" dlouhou 73 zn, byla odmítnutá
(protože hold proxy kterou máme nasazenou se snaží RFC striktně dodržovat).

Takže bych se rád zeptal :

 - proč z konference chodí maily pourušující RFC ? Resp. oprvadu je
nutné generovat náhodnou část tak moc dlouhou ?
 - jaký smysl mají maily adresované na linux-return-probe-* a jak často
jsou rozesílány ?
 - bylo odmítnutí tohoto (pro mne) podivného mailu důvodem k "vypadnutí"
z konference nebo mám hledat jiné příčiny ?

Děkuji předem za reakce.