Zmena rozliseni v Xkach za behu - VYRESENO

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Duben 11 13:59:33 CEST 2005

> AFAIK prepnuti na num klavesnici dela klavesa fn,
> (na vetsine laptopu) modra.
> funguje ala shift, pri podrzeni se pisi modre popisy klaves.
> (nezavisle na OS)

Takhle to u me neni, prepina se to Shift-ScrollLock (to predtim byl
omyl) a zprovoznil jsem to takhle:
   $ cat .Xmodmap
   keycode 77 = Num_Lock
   keycode 233 = Next_Virtual_Screen
   keycode 234 = Prev_Virtual_Screen
(narazil jsem na to nahodou, zprovozni to i klavesy vedle sipek)

Pak uz mi stacilo zapnout num. klavesnici a Ctrl-Alt-+

Za xvidtune -prev/-next taky diky

Zdenek Zikan