Radeon 9200SE 5964 + XFree86 4.3.0 problemy

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Pondělí Duben 11 22:08:10 CEST 2005

Take zdravim,
asi vas svoji odpovedi nepotesim, protoze tuhle slyset nechcete. Nicmene
problemy jsem mel podobne s prepinanim mezi X a konzoli. Po prepnuti do
konzole jsem musel rebootovat. Jake mate jadro? Me to zacalo zlobit pri
prechodu na 2.6. XFree jsem mel 4.3. Pak jsem tam dal X.org a problemy
zmizely.
Michal Vojan