Odhlaseni z konference?

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Úterý Duben 12 00:37:09 CEST 2005

Petr Šobáň wrote:

> Jediné co mě napadá že máte špatně zadanou spáteční adresu, případně to
> posíláte z jiné adresy než s které jste se přihlásil.

Bojim se ze chyba neni na mem prijimaci.... Emaily jsem odeslal asi ctyri, v
ruznych stadiich vyplnenosti i uplne prazdne, vsechny s touhle adresou.... a
zpatky mi misto odhlasovaciho mailu chodi jenom konferencni maily...
*nevericne krouti hlavou*

Krasny vecer....
ilicz