Scanner pro linux?

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Úterý Duben 12 08:35:53 CEST 2005

Dne po 11. dubna 2005 19:31 Petr Tomasek napsal(a):
> Dobry den!
>
> Rad bych koupil scanner pro vyuziti pod linuxem a kdyz se rozhlizim,
> co se nabizi v nasich internetovych obchodech, zjistuji, ze
> skoro zadny ze scanneru, ktere jsou aktualne k mani, nejsou
> podporovany pod SANE. :((
>
> Takze, muzete nekdo nejaky doporucit (pripadne poradit,
> kde by byl k mani)?
>
> Pozadavky jsou zhruba tyto:
>  - rozliseni aspon 1200x2400, radeji ale aspon 2400x4800dpi
> (v pripade, ze scanner bude mit dianastavec, pokud ne, staci 1200x1200dpi).
>  - pokud mozno dianastavec
> [...]

Onehdy jsem zbezne zkusil Canon Lide 35 a vypadalo to celkem dobre. Nijak jsem
s tim nelaboroval, jen jsem to pripojil, pustil Kooka v KDE a ono to
scanovalo. Akorat byl problem, ze pri vetsim rozliseni dramaticky rostlo
obsazeni pameti, az to swapovalo k nepouzitelnosti. Ale to jsem pricital rane
verzi programu Kooka, bylo to pod SuSE 8.2.
Rozliseni 1200x2400, USB 2.0, dianastavec to ale nema. Napajeno z USB, velmi
tenke provedeni, cena pod 2000.

		Martin