dhcp - logovani

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Úterý Duben 12 10:51:10 CEST 2005

Nove spusteny ISC dhcpd neloguje do /var/log/messages. Mam jich na siti
jeste nekolik a vsechny ostatni vkladaji do logu hlaseni a'la:
---
Apr 12 08:19:51 janus dhcpd: DHCPACK on 192.168.12.181 to
00:60:97:dd:e2:ac (ALPHA_D2) via eth0
---

Domnival jsem se, ze to muze byt parametry ale v /etc/dhcpd.conf maji
presne totez (lisi se pochopitelne v cislech podsiti). Na vsech
serverech vcetne toho co neloguje je videt proces s nasledujicimi parametry:
---
/usr/sbin/dhcpd -chroot /var/lib/dhcp/ -lf /dhcpd.leases -user nobody
-group nogroup eth0
---

Mate nekdo predstavu v cem muze byt problem? Mam povesene sledovani
cinnosti dhcp na jeho vystup do logu a takhle mi nefunguje ;(