Odhlaseni z konference?

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Úterý Duben 12 11:39:58 CEST 2005

On Apr 12, 2005 12:37 AM, David 'Ilicz' Klementa <ilicz na seznam.cz> wrote:

> Bojim se ze chyba neni na mem prijimaci.... Emaily jsem odeslal asi ctyri, v
> ruznych stadiich vyplnenosti i uplne prazdne, vsechny s touhle adresou.... a
> zpatky mi misto odhlasovaciho mailu chodi jenom konferencni maily...
> *nevericne krouti hlavou*
>
> Krasny vecer....
> ilicz

1. Zaslat hlavicku/y mailu (tych beznych konferovych) adminovi
(spamati): linux-owner na linux.cz
2. a 2-3 mu ich tiez FW
3. riesit to na linux-owner na linux.cz nie v konfere :)

AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi. Rad helfnem.