Downgrade balicku libc6

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Úterý Duben 12 11:49:57 CEST 2005

On Apr 12, 2005 11:17 AM, Michal Cihar <michal na cihar.com> wrote:

> To je default, tak netusim proc to pridavat, ale pokud se chcete
> procvicit v psani, tak proc ne :-)
>
> --
>     Michal Cihar | http://www.cihar.com

1. Vyskusane vo Woodym, ze nie je.
dpkg -i nepomohlo
dpkg -i --force-downgrade - islo OK
(ked som opravoval mix bunk, testing, mainly stable na WOODY)

2. ja sa nehadam ;-), len popisujem svoju skusenost

3. v man som sa nic o -forc... = DEFAULT nedocital

Avsak moj omyl v ziadnom pripade nevylucujem.

Pre zakladatele THREADu:
Do buducna - "mame" tu specialnu Debian.cz konferu ... :-)

AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi. Rad helfnem.