chyba inicializace LIDS

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Úterý Duben 12 11:59:30 CEST 2005

Dobry den..

stahl jsem si jadro vanilla  2.6.11.7, k tomu sjem si stahl patch na LIDS...

patchnul jsem jadno, zkompiloval s volbami

CONFIG_CRYPTO=y
CONFIG_CRYPTO_SHA256=y

CONFIG_SECURITY=y
CONFIG_SECURITY_NETWORK=y
# CONFIG_SECURITY_CAPABILITIES is not set

CONFIG_LIDS=m
# LIDS Options
# CONFIG_LIDS_NO_FLOOD_LOG=y
CONFIG_LIDS_ALLOW_SWITCH=y
CONFIG_LIDS_RESTRICT_MODE_SWITCH=y
CONFIG_LIDS_MODE_SWITCH_CONSOLE=y
CONFIG_LIDS_MODE_SWITCH_SERIAL=y
CONFIG_LIDS_MODE_SWITCH_PTY=y
 # CONFIG_SECURITY_ROOTPLUG is not set
 # CONFIG_SECURITY_SELINUX is not set

nainstaloval jsem lidstool, spustil lidsconf -U a lidsconf -C

vse probehlo bez jakychkoliv problemu, ale po rebootu se LIDS neprojevilo...
po vypisu lsmod se LIDS neukaze, jakmile dam modprobe lids, v logu se
obevi hlaska ze neni mozne pristupovat do /proc/sys/lids/lids.locks a ze
nemuze cist soubor /etc/lids/lids.boot.acl, coz chapu, protoze tento
soubor nebyl vytvoren a neni tam...

jakmile dam ls -l /etc/lids/ soubory uvnitr se vypisi, ikdyz by default
nemely, coz je jasne, protoze se neinicializuje modul LIDs..

nakopne mne nekdo na co jsem zapomnel??

diky za radu...

Bohdan