Apache, VHost a virtualni log

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Duben 12 23:09:48 CEST 2005

Ales Kerner wrote:

> Hello,
>
> mam apache a konfiguraci virtualnich adresaru
>
> <VirtualHost *:80>
>     Options +Indexes +FollowSymLinks
>     ServerName *.*
>     UseCanonicalName Off
>     VirtualDocumentRoot /server1/webs/%2+/web/%1
>     RewriteEngine On
>     RewriteCond    %{HTTP_HOST}    ^[^.]+\.[^.]+$
>     RewriteCond /server1/webs/%{HTTP_HOST}%{REQUEST_FILENAME} !-f
>     RewriteRule    ^(.+)    /server1/webs/%{HTTP_HOST}/web/www/$1
> </VirtualHost>

> [...]

	Nechci Vam radit blbe, nebot jsem TO dosud nepotreboval a uz je to
daaavno, ale kdysi jsem studoval vsechny direktivy a mam mlhave tuseni,
ze existuje moznost zapisova do logu jmeno virt.serveru. No a pak ten
log rozparsovat podle _n-teho_ parametru uz by nemel byt takovy problem
:-). Ale netusim presne kde a jak TO tam bylo a jak se TO pouziva.
Zkuste pohledat nekde kolem logu, jejich parametru (neexistuje pouze
COMMON :-).
	Vice viz napr. Charles Aulds: Linux Apache Web Server Administration,
cesky GRADA 2003, strana 344

	Taky Ales