Blokování přístupu na Inet

Martin Pokorny konf na cronax.com
Středa Duben 13 06:33:31 CEST 2005

Milan Ježek napsal(a):

> No jde mi o uživatele na síti za routerem. Proto si myslím, že
> iptables nee.
> MJ

Melo by to jit resit pres squid + squidguard. Mene problematicka cesta
jsou pevne IP - pak vite, ktera masina je ktera. Horsi je, pokud by se u
jednoho PC melo stridat vice lidi a jednou ten pristup na inet mit a
podruhe nemit. Na to by mel slouzit autorizacni modul (tusim do squid),
ktery uzivatele, pri pokusu o cestu na inet pozada o zadani jmena/hesla.
Jak v squid indentifikovat jmeno uzivatele, kterym je prihlasen z woken
na sambu... to vazne nevim.
M.