Bluetooth, NOKIA 6230

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Duben 13 08:50:25 CEST 2005

> Zdravim vsechny,
> mam SUSE 9.2 a NOKIA 6230. Nejdou mi datove prenosy pres USB
> kabel, instalacni podpora mi sdelila, ze pres USB je mozne
> N6230 pouzivat jen jako modem zatim... A ze na datove prenosy
> mam pouzivat Bluetooth nebo IrDA. Zatim nemam zadny adapter.
> Muzete mi, prosim poradit? Bluetooth nebo IrDA? A jestli mate
> prakticke zkusenosti, tak s jakym vyrobcem adapteru a typem.

Spojeni Bluetooth a Nokia 6230 je tragedie i ve Windows. Zalezi totiz na
firmware v te Nokii. Bohuzel to neni tak, ze od urciteho firmware uz to
jede. Z nejakeho duvodu je to ruzne prehazene. Ja mel v ruce zrovna typ, se
kterym to slo, ale clovek nesmel chtit pouzivat synchronizaci kontaktu s PC.
Pokud ano, tak zmena pouziti ze synchronizace na data a zpet znamenala nove
sparovani. V Linuxu jsem to ani nezkousel. Pokud byste mel problem, zkuste
si najit nejake diskuse majitelu Nokia telefonu. Tam vam poradi, ktery
firmware nahrat a vim, ze s nekterymi to chodi bez problemu.

TNX