Apache, VHost a virtualni log

Středa Duben 13 19:11:30 CEST 2005

Ales Kerner <linux na kerner.cz> wrote:
> to je taky pravda, ale diky tomuto, kdy nemusim mit konfiguraci pro
> kazdy server extra, je tam ServerName *.* takze se to takto zapisuje do logu a z toho moc nevyparsuju
> :-(  protoze u vsech zapisu je *.*, ale diky za tim, zkusm to pohledat, treba to jde zapsat jeste jinak.

ak si nastavite "UseCanonicalName off", je tam stale *.* ?
Pretoze mat otvorene mnozstvo logov moze apache dost spomalovat, a zrat
systemove prostriedky (velky pocet otvorenych suborov v systeme, ktore sa
navyse musie obcas otvarat, zatvarat...)

My nemame dynamicke virtualhosty
(umoznuje to per-vhost konfiguraciu, co sa obcas naozaj dobre zide)
a logy mame len dva a AccessLog poskytujeme na poziadanie... (platena
sluzba)
"To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]