lehký notebook 12,1palců, máte jej někdo funkční s podporou ACPI?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Duben 13 23:52:00 CEST 2005

On 13. Apr, 10:37 PM CEST, Martin Cupak <M.Cupy na seznam.cz> wrote 36 lines:

> http://www.cs.duke.edu/~reynolds/m5n-linux.html
> http://www.merten-home.de/asus_s5200n.html
> je treba zjistit jake ma sourozence a tam hledat
> intel ipw2100 a ipw2200 by nemel byt problem
> nevim
> chipset i855 vcetne integrovane grafiky - ve vsech centrino
> noteboocich stejne, v Linuxu vyresena vec.
> vice info o laptopech obecne
> http://tuxmobil.org
> http://www.linux-on-laptops.com/

Děkuji, ale hledat na Googlu umím. Uvádíte typ 5200 ale to je jiný notebook
než S5606NB, řada 5200, nebo máte jistotu, že ACPI verze a deska je stejná?

Proto jsem se ptal na ZKUŠENOSTI, mám zkušenost, že typy z jedné řady
fungují zcela jinak, raději jsem proto uvedl celé označení typu notebooku s
dotazem, zdá někdo nemá něco stejného pod rukama

Díky
Martin Kamín