linux na cf - koncept?

arpanet arpanet na post.cz
Čtvrtek Duben 14 16:37:54 CEST 2005

On Thu, 14 Apr 2005 14:07:55 +0200
Jan Klugl <jkluglNOSPAM na pikebo.cz> wrote:

> Dobry den,
> planuju nahradit hdd ve svem 'serveru' za CF. Zajimal by me ale koncept
> takove upravy, vzhledem k omezene zivotnosti CF [omezeny pocet zapisu].
> Kdo to pouzivate, jak to pouzivate? Mate CF read only? Kam swapujete,
> swapujete vubec? Co logy?

neprovozuji nevim ... takze
logovat na sitovy syslog ....
swapovat .. to je otazka .... musi se swapovat ? asi ne ... neswapovat pokud tam nejni moc daemonu /...
namountit tu CF ro ... a kdyz je potreba .. rukama udelat remount ?
primountovat rw FileSystem z NFS ... nebo pokud je to jen na sem tam data neco jako CIFS ?

zprovoznil jsem stary notebook PII/256 RAM (odesel disk) ... pro pritelkyni ...
root na USB / ro , a zbytek si na tahne z NFS ... akorat ji funguje jen doma -)))
kde je kousek od niii (servraatko -)))

toz tak .