Olympus fotak - gphoto nestahne fotky

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Čtvrtek Duben 14 20:48:58 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Lubos Kolouch" <lubos.kolouch na gmail.com>
Předmět: Olympus fotak - gphoto nestahne fotky
Datum: 14.4.2005 - 19:55:43

> Dobry den
>
> mam zapeklity problem ktery jsem nevyresil ani
> googlenim...
> (tam psali ze je asi chyba v kernelu a ze by to mel
> resit 2.6.10-6 ale neresi)
>
> situace : pripojim fotak Olympus 3000Z na usb a zapnu
> ho
> kernel : 2.6.10-r6
>
> v logu se objevi :
>
> usb3-2: new full speed USB device using uhci_hcd and
> address 2
>
> pustim gphoto2 (pod rootem aby nebyl problem s pravy)

   A neslo by ten fotak pripojit jako mass storage a jednoduse z
nej ty fotky zkopirovat? Se svym Oly C740U to tak delam. Jestli
to s tim Vasim nejde, tak jako bych nic nenapsal...

Petr

--
Ochrana proti přesměrování na drahé linky. Již žádné vysoké účty!
VOLNÝ internet alarm - ještě bezpečnější surfování!