Procmailrc nechce poslouchat

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Duben 14 21:10:44 CEST 2005

On 14. Apr, 01:41 AM CEST, Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote 13 lines:
> [...]

Dobrý den,
zjednodušil jsem filtry a podle logu jsem teď v pr...

procmail: Match on "^(Cc|cc|CC):.*martin\.kamin\@zulugroup\.net.*"
procmail: Locking "Mail/navedomi.lock"
procmail: Assigning "LASTFOLDER=Mail/navedomi"
procmail: Opening "Mail/navedomi"
procmail: Acquiring kernel-lock
procmail: Error while writing to "Mail/navedomi"
procmail: Truncated file to former size
procmail: Unlocking "Mail/navedomi.lock"

1. když Mail/navedomi presunu do Mail/navedomi.old
2. touch Mail/navedomi
3. mail .kde jsem v Cc: FILTR FUNGUJE A ZAPISE do Mail/navedomi
4. kdyz pak zkopíruju obsah navedomi.old (muttem) do schránky Mail/navedomi,
dojde k tomu, že mi tam filtr opět přestane psát. Přitom ta schránka má cca
10 MB a na filesystému je místa habaděj... Přitom lsof nepíše nic
související s Mail/navedomi

Nějaké další nápady? jakoby jej nedokázal před zápisem zamknout...
Martin Kamín