Preco zeru programy tolko ramky?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Duben 16 12:16:15 CEST 2005

d.petr na post.cz napsal(a):
> [...]

Uplně normální když nemá ram a dojde i swap a začne to rušit nějaké
procesy. :-)

Potom jde o to jak rychle se stačí přetahovat stránky ram <-> swap :-)

Problém je že linux to většinou ustojí ovšem je tak pomaleji že ho
stejně resetnete a Windows ty to neustojí vůbec a už s něm nehnete.

|    ICQ    179223500                    |