proftpd: Problem pasivni mod u virtual hostu

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Sobota Duben 16 17:08:28 CEST 2005

> Diky za radu, prokonzultoval jsem nastaveni firewallu a zjistil jsem, ze
> ip_nat_ftp ani ip_conntrack_ftp nemam zkompilovany (ani jako moduly ani
> v jadre). Jeste nez se pustim do rekompilace jadra, mohl bych se zeptat
> proc to na portu 21 jede a na 2121 ne?

Dival jsem se na to a ip_conntrack_ftp je zakompilovan v jadre. Trochu
jsem studoval, takze predpokladam, ze pokud by byl jako modul a ja bych
udelal

modprobe ip_conntrack_ftp ports=<cisla portu>

tak by mi to jelo, ale jak muzu predat parametry, kdyz mam
ip_conntrack_ftp natvrdo v jadre?

    Diky.

--ogee