defaultni aplikace v konqueroru

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Sobota Duben 16 20:20:26 CEST 2005

Dobry den,
oteviram stranky v Konqueroru a chtel bych mu nejak rict, ze mime typy, ktere
nezna ma otevrit v aplikaci, kterou mu zadam. Jednou, na pocatku, nikoliv po
kazde, kdyz dojde na neznamy mime typ. Nechci aby mi nabizel dialog, kde si mam
vybrat co s tim chci udelat (Open with, Save, Cancel).
Zjistil jsem, ze tam existuje nejaky typ all/allfiles, ale nedari se mi ani
googlovanim ani experimentovanim s konfigurakem.
Nevite nekdo jak na to?

Miroslav Suchy
--
                                         ,,,