zakon o datove komunikaci s urady

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Neděle Duben 17 22:42:58 CEST 2005

David 'Ilicz' Klementa napsal(a):
> Dobry den...
> Kdysi jsem slysel neco o nejakym zakone ktery ukotvuje formaty pro
> elektronickou dokumentaci s urady.... Je to nekde na netu k dostani?
> Mohl by me prosim nekdo nakopnout spravnym smerem, abych si mohl ujasnit
> co kde kdy jak a komu? ;o)

Standard UVIS pro provoz e-podatelen (016/01.01, Vestnik UVIS 2001,
castka 1) v odstavci 4.5.5 definuje jako nutnou vlastnost systemu
rozumet formatum text/plain a text/html. Dalsi formaty jsou volitelne a
urad musi jejich seznam zverejnit.

Bohuzel standard byl k 1.1.2005 zrusen a neni mi znamo, ze by podobne
ustanoveni bylo v jinem standardu, vyhlasce ci zakonu zakotveno.

--Petr