Preco zeru programy tolko ramky?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Duben 17 22:44:04 CEST 2005

Dne neděle, 17. dubna 2005 20:41 "Pavel Kankovsky"
<peak na argo.troja.mff.cuni.cz> napsal(a):
> Mozilla je tradicne dost nenazrana (mnozi tvrdili, ze Firefox je mnohem
> mene nenazrany, nez klasicka Mozilla, ale nejak nemam dojem, ze by to byla
> az tak pravda), nicmene 300+ mega je fakt hodne. Tedy pokud se mezitim

me tak bral zcela bezne moziilli mail. To byl jeden z momentu pro opusteni
mizilly a prechod pod kmail, ten zere nanejvys co jsem videl 56M, bezne kolem
30.

> nebrousilo po nejakych objemnych ci velmi slozitych strankach (vraceni
> uvolnene pameti zpet systemu je dost komplikovany problem a obcas to
> konci podle pravidla, ze co peklo schvati, to uz nikdy nenavrati).

jojo, ale problem je, ze nekdy to schvati upolne, tedy ani po ukonceni
aplikace nic nevrati. S tou mozillou jsem tak divoky jeste nebyl, ale ted
kdyz mam o 1/4 giga vic, mam toho rozdelaneho taky mnohem vic najednou, az
svap prechazi.

a umi je ty nastroje taky uvolnit?

--

                        Jaroslav Lukesh