Preco zeru programy tolko ramky?

Tomas Sukdol sukit na seznam.cz
Pondělí Duben 18 08:00:31 CEST 2005

Ahoj, mohlo by se jednat o low-memory deadlock. Tahle chyba se tahne linuxem uz dlouho
a nevim zda je to v jadrech 2.6 vyreseno. Ale pochybuju ze se do toho nekomu chtelo.
Dochazi k tomu pri swapovani do souboru, na loopback nebo pres nfs. Byvalo to i pri cekani na
bounce buffer (nutny pro zapis do neprimo adresovane oblasti pameti),
ale to je jiz vyreseno na jadrech 2.4.

pokut swapujete pa partition, ignorujte co sem tu psal.

					Tomas Sukdol