Jaky SW pro zalohovani po siti?

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Pondělí Duben 18 11:16:45 CEST 2005

On Monday 18 of April 2005 10:59, Petr Vyhnal wrote:

> Mate nekdo s nejakym podobnym resenim zkusenosti?

Osobna skusenost 4 roky dozadu = amanda. Fungovalo to dobre, ale bol to
relativne vopruz to nakonfigurovat (ale to som bol este strasna lama, mozno
by som to uz zvladol lavou zadnou, neviem...).

Backupovali sme na tom cca 6 linux serverov a tusim aj nejaky windows cez
samba mount, malo to nejaky jednoduchy management archivov, vedelo to v
pripade nespravnej pasky ulozit backup na disk a poslat mail adminovi, aby to
vydumpoval rucne ked pride do prace. Malo to tusim aj podporu na tape
library.

Kazdopadne sa to po mojom odchode z firmy niecim nahradzalo, ale to uz fakt
neviem cim a aky bol primarny dovod :)

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky