zmena IP adresy a domena 3. radu

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pondělí Duben 18 14:52:42 CEST 2005

Radek Vybiral wrote:

> Zapomněl jste slušně pozdravit.
> Zapomněl jste předem poděkovat za případnou odpověď.
> Zapomněl jste se podívat, kam to posíláte. Ten příspěvek nemá s Linuxem
> nic společného.
>
> Takže podtrženio a sečteno: zapoměl jste na dobré chování v síti.
>
> R.V.

Ani vy jste nepozdravil....
To ze kolega KV neuvedl ze jde o linux, by si pozorny ctenar mohl
domyslet...
<noflame,nowar>podtrzeni a secteno.... prudite... ::/ </nofalme.nowar>

KV: projdete si jeste konfiguraky jak DNS tak Apache, zkuste si tam
vygrepovat puvodni IP...

ilicz