Najdu nekde nedorucene maily?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Duben 18 16:08:48 CEST 2005

maaca napsal(a):

> Fetchmail stahnul maily, predal je procmailu a smazal ze
> serveru. Co s nima udelal procmail, kdyz prisel na to, ze mi je neda?
> Doufam, ze mi neprislo nic dulezityho.

A ten fetchmail to předával přímo procmailu nebo lokálnímu smtp ?
(Záleží co máte v konfiguraci toho fetchmailu mě to standardně předává
na smtp na tom stejném stroji)

Smtp to většinou drží několik dnů (4) než to prohlásí za nedoručitelné
záleží podle nastavení.
Takže se koukněte zda to nevisí v cache toho smtp (man mailq)

A pokud to zblbnul procmail tak to fakt nevím to jsem nikdy neřešil.

Ovšem fetchmail by neměl mazat poštu pokud ještě není doručená, čili
něco tu poštu převzalo v pořádku.

|    ICQ    179223500                    |