Preco zeru programy tolko ramky?

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Pondělí Duben 18 16:11:43 CEST 2005

Libor Chocholaty napsal(a):

> A kolik je tedy 1024 * 1024 * 1024 ?

Přehlédl jsem to "k". Omlouvám se.

> A co treba swapoff /tmp/swap-file.img
> rm /tmp/swap-file.img

To jo. Ale já to chtěl "zautomatizovat", abych tohle nemusel zadávat při
vypínání PC -> o programu swapoff jsem předpokládal že proběhne
automaticky při shutdownu a protože to u ext2/3 jde, smazal jsem ten
soubor rovnou. Logická úvaha jak si může sklerotik pohodlně nezaneřádit
disk. Protože jak se znám, určitě bych na to zapomněl, při dalším startu
systému bych ten swapfile nesmazal a po nějaké době bych se divil, kam
se mi podělo volné místo.

Tož tak.