Jaká grafická karta na dva monitory

Jan Fuchs fuky na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Duben 18 19:25:27 CEST 2005

Ahoj,

19. Apr (Tuesday) v 17:25:32 CEST 2005, oak.brno na seznam.cz napsal(a):
> No dva DVI vystupy na karte neni problem - mate ale uz ty LCD?? Oni jsou
> totiz ty LCDcka s DVI vstupem *podstatne* drazsi, jen ten digitalni kabl

 6 600 - LCD monitor s DVI vstupem
-6 300 - LCD monitor bez DVI vstupu
------
   300Kc - to je opravdu *podstatne* drazsi ;-D

> k nim  stoji pulku toho co normalni monitor... Ty levnejsi co vidite v

 300 - DVI kabel
*  2
----
 600Kc - kde kupujete tak levne CRT monitory...

Jinak redukce DVI-VGA stoji 100Kc.

> OT: <noflame>Dosel jsem k poznani, ze monitor je monitor... Lepsi koupit
> za cenu jednoho kvalitniho digitalniho LCD dva velky a kvalitni monitory
> a hlavne nemit starosti s barvama.</noflame>

Jak je to se setrnosti k ocim LCD/CRT?

Pouzivam Xineramu s Matroxem G550 AGP a jsem spokojen.

S G650 uz tak spokojeny nejsem.

  - PC nabehne v konzoli
  - prihlasim se a pustim X
  - vypnu X => monitor nic neukazuje
  - pustim X a vse je zas OK

  Vyresil jsem to tim, ze poustim graficke prihlasovani. Zkousel jsem
  zapinat/vypinat FB a stale stejny problem, predpokladam, ze bude chyba
  v ovladaci.

         S pozdravem Jan Fuchs

--

*   .~.    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *