Preco zeru programy tolko ramky?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Duben 18 20:20:40 CEST 2005

> Hmm, ten by mozno siel. Ake ma vyhody oproti OOo (okrem spotreby RAM)?
> Potrebujem aby vedel:
> - TOC
> - hyphenation (nemecky a anglicky, slovencina ma nezaujima :-)).
> - vzorce
> - krosreferencie
> - importovat co som uz spravil v sxw (hmm, asi nevie, a nezvlada riadne ani
>   html a rtf :-(()
>
> A co namiesto impress? Tuna potrebujem aj aby sa to dalo pozerat na windowse
> (nemusi vsak byt nevyhnutne MSOffice-Format).

No to je presne vsechno TeX... :-) Naucit se LaTeX tak, abyste mohl psat
hladky text s tim, co potrebujete, je tak na odpoledne. Docela stoji za
to si bud koupit nejakou knizku jako referencni manual, nebo si neco
vytisknout.
Pokud pouzijete Emacs s AUC TeX makry, je navic vkladani veci i prijemne
rychle.

Co se prezentaci tyce --- jakmile zvladnete LaTeX, zvladnete i Beamer,
viz thread o vytvareni prezentaci pod Linuxem nekdy tak pred dvema
tydny. PDF na Windows promitnete stejne dobre jako pod Linuxem,
dokumentace Beameru je velmi prijemna a vysledne prezentace velmi zajimave.

Takze ,,Where do you want to go now?'' :-)

Vaclav Stepan