Stazeni binarky na Duke 3D

Pondělí Duben 18 20:55:07 CEST 2005

On Mon, 18 Apr 2005, Jan Reznicek wrote:

> Taze ted jsem narazil na jiz hotove binarky,

Jste si jisty, ze jsou to binarky a ne zdrojaky?

> ty ovsem vyzaduji jakysi Watcom kompilator. Zatim jsem ale nenarazil na
> zminku o linuxu, vypada to, ze Open watcom je jen pro Woknows.

Open Watcom bylo v planu portovat na Linux, ale podle vseho je to porad
hudba budoucnosti. Viz http://www.openwatcom.com/

Nicmene bych rekl, ze tak ci onak muze platit jen jedna ze dvou moznosti:

1. vyzaduje to Open Watcom a ten uz pro Linux existuje, byt v nejake
   dobre utajene verzi,
2. nevyzaduje to Open Watcom a linuxove binarky je mozno vytvorit
   "konvencnim" kompilatorem (tj. gcc).

Pokud to uz nekdo pod Linuxem rozchodil, tak treti cesta neni.
Vzhledem k tomu, ze tvrdi, ze to funguje i na Solarisu a na Linuxu ma
MacOSu na PowerPC, tak bych se dokonce priklanel k druhe moznosti.