problem DHCP nestihne odpovedat

Úterý Duben 19 10:32:42 CEST 2005

makegraph zral 98% pamate? To nie je zatazenie procesora :)

iko <iko na kamarad.cz> wrote:
> nasiel, pisal som ich v minulom poste

boli to logy zo servera? Ja tam vidim ziadost o pridelenie IP 10.0.1.100
strojom s hwaddr 00:3a:f4:6b:e2:e2 v case 13:40:57 a potvrdenie tohoto
pridelenia v tej istej sekunde.

Jedine zeby ta ziadost na pridelenie meskala napriklad z dovodu ze bolo
dhcpd odswapovane. Ak vam v danom case makegraph zral 98% RAM,
vysvetlovalo by to dovod preco bol dhcpd odswapovany.

Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...