FC3 a DIMM klavesnice

Horacek Petr horacek na eduzona.cz
Úterý Duben 19 12:23:49 CEST 2005

Ted jsem zkusil instalaci s USB klavesnici pres PS/2 prechodku - vsechno
v pohode zase az do restartu.

Myslel jsem, ze zatuhne jen klavesnice, a dostanu se tam pres SSH na
logy, jestli to teda stihne neco zapsat - ale ona zatuhne uplne cela
masina, ani sit neodpovida.

Nevite, jak se pres grub na FC3 dostat na "linux 1"? Zkusim na to
kouknout aspon takto.

Diky za pomoc

Petr