COMMERCIAL: SUSE LINUX Professional 9.3 CZ

Ludek Safar lsafar na novell.cz
Úterý Duben 19 13:09:24 CEST 2005

David 'Ilicz' Klementa píše v Út 19. 04. 2005 v 11:16 +0200:

> Dneska jsem cetl na ROOTu ve zpravickach neco o SuSE 9.3CZ, ale _live_

SUSE/Novell na korporatni urovni nerozlisuje narodni verze, proto se
vsude pise jen o produktu jako takovem. CR neni pres veskerou snahu
vnimana jako dostatecne velky trh pro "oficialni" podporu cestiny (t.j.
vytisteni prirucek, instalacni podpora v cestine ap...). A to jsme
chteli napravit.

Proto ma zakaznik moznost koupit si:
bud SUSE LINUX Professional 9.3 (bez CZ), a bude na tom stejne jako
Nemci, Anglicani, Francouzi, pripadne Italove, Portugalci ap., kteri
dostanou podporu v materstine. A nebo jako Madari, Slovinci, Chorvati,
kteri dostanou podporu v Anglictine.

NEBO

nas super duper SUSE LINUX Professional 9.3 CZ, ktery stoji stejne, ale
je s ceskou priruckou, instalacni podporou v cestine a podporou OOo v
cestine. Toto cele je spolecne s vybudovanim portalu lokalni aktivita
Novell CR + blue.point + SuSE CR.

Obsahove je CZ verze shodna s mezinarodni (zadna omezeni), proto co se
technicky doctete o mezinarodni verzi plati i pro CZ verzi.

Ludek Safar