Open Office - ikony, KDE ext.

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Středa Duben 20 01:22:05 CEST 2005

On 4/18/05, NOVOGEAR administrator na novogear.cz
<administrator na novogear.cz> wrote:

> Ing. Ladislav Jancik napsal(a):

> Tak proc je oficialni web OpenOffice.org CZ na adrese http://oo.o.cz/ ?
> Nemeli by oficialni ceska stranka jit prikladem?
oficialny je tu:
http://cs.openoffice.org/

http://oo.o.cz/ su Oficiální stránky projektu **pro uživatele**

> Ja prece nemuzu ze se "OpenOffice.org" jmenuje tak "debilne" (s tim

za to nemozu ani tvorcovia, skor majitel produktu OpenOffice, kt. s
OOo nema nic spolocne.

> .org), ja
> napr. pouzivam zkratku Oo.org
To celkom ujde, aj ked rychlejsie a pohodlnejsie je IMHO OOo

> Tady taky kazdy pise o Linuxu a ne o GNU Linuxu

Tu nedorozumenie u profika nenastane a uzivatelovi je aj Windows ako
Office a nechapu ze na W98 moze byt Off2K na W2K OFF97,2k,xp,2003

> Mi to taky zavani fanatizmem - ale v zadnem pripade bych se nechtel
> dotknout p. Janika - nebyt jeho, ceska verze Oo.org by byla uplne nekde
> jinde.

Plny suhlas :)

AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi. Rad helfnem.