Webovy "portal" pro apache2

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Duben 20 07:55:02 CEST 2005

On Tue, 19 Apr 2005, Zdenek Pytela wrote:
> Jestli by Vam pomohl jiny seznam, muzu poskytnout. Vybrat vhodny
> CMS se (byt spis extenzivne) snazim uz asi tak rok, zatim bez uspechu.
> http://www.phil.muni.cz/lvt/websystem/
> A to mam i odkazy na nastroje, jak si spravne vybrat ;-).

Nastesti nemam tak velke naroky :-) Drupal mi zatim vyhovuje, jeste
uvidim, jak pujde priohnout, aby vypadal co nejpodobneji jako puvodni
staticke stranky. Zatim jsem nenasel ceskou lokalizaci. Ai to pujde...
BTW pred odkazy mate drupla misto drupal :-)

Jeste postreh k instalaci: nefungovalo mi zalozeni databaze pres
dpkg-reconfigure, asi mam nekompatibilni pg_hba.conf. Slo to ale
vyresit rucne pres psql, v pripade zajmu muzu rici detaily.

Odpovidam do konference, snad vam to nebude vadit, zadne tajne informace
ve vasem mailu nevidim :-)

La'd"a