Lokalni imap server

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Duben 20 08:00:08 CEST 2005

Petr Simek wrote:

> Proc je na prohledavani lepsi maildir ? Chapu ze na mazani muze byt lepsi,
> ale na prohledavani ? Kdyz budu mit jeden 100MB velky soubor a nebo 10000
> souboru 10kB a mam v nich vyhledat nejake slovo, tak v prvnim pripade
> musim otevrit soubor a precist 100MB dat. Ve druhem pripade musim deset
> tisickrat otevrit soubor a precist celkem 100MB dat.

Pokud je to 100 MB soubor a server ma 64 MB pameti tak se mi uw-imap choval
tak, ze se nejspis snazil nacist celou schranku do pameti a odezvy celeho
serveru byly znacne pomale. Otevrit, precist, zavrit (zde kernel vi, ze
muze data zase klidne zapomenout) pak muze prekvapive byt mnohem rychlejsi.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)