Lokalni imap server

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 20 11:13:16 CEST 2005

On Wed, 20 Apr 2005, Dusan Zatkovsky wrote:

> Tiez sa pripajam k tomuto nazoru. Na jednom stroji som rozbehaval courier pre
> 5 userov a doteraz lutujem ten strateny cas. Pri najblizsom reinstalle/update
> (ktory dufam tak skoro nenastane) to cele presypem na dovecot.

Byť je zatím tenhle produkt ve verzi 0.99.neco, asi nebude až tak
úplně špatný, když ho má FC3 ve výchozím nastavení.
Zatím jsem nebyl moc nadšený dokumentací, ale s pomocí strejdy Googla a
archívu konference se dá v kombinaci s postfixem rozjet za jeden
večer podpora pro virtuální uživatele v databázi MySQL.

R.V.