Re: IPCHAINS, Kernel 2.2 a povolení PPTP

Michal michaels na centrum.cz
Středa Duben 20 14:44:28 CEST 2005

> Nie je to celkom pravda. SNAT PPTP funguje pri iptables aj bez tych modulov,
> na co to treba je DNAT alebo ked chces ten GRE klasifikovat ako RELATED
> namiesto NEW.

Právě že ipchains vůbec stavové filtry nemá...? takže nevím, jak mu
navázat to komunikaci, když to jde zpět ..

> Mam vsak dojem, ze pri ipchains mi pptp tiez neslo, ale uz je to veeelmi davno
> co som to pouzival.

Dojem nebo to opravdu nejde??? Aby se tím tady nějak moc nezabýval ...

Ale zkusím nastavit to přeposílání GRE na tu stanici .....

--
Michal