Pripjeni harddisku pres USB2IDE controller

iko iko na kamarad.cz
Středa Duben 20 15:44:50 CEST 2005

mal som taky isty problem. uz som to vyriesil. u mna bol problem, ze
verzia firmwaru co je v tom ScanLogicu je stara a nesuportuje linux.
horko tazko som zohnal novy flash, naflashoval som tu skatulku (vyzera
to fakt ako skatulka od velkych zapaliek) a odvtedy to ide. len tak na
skusku, skus tam pripojit cdromku. mne cdrom v linuxe isla a disk nie,
po flashnuti idu obe.

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises